آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

یکشنبه و کلی کار

1390/6/22 12:42
نویسنده : مامان متین
112 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                 امروز با بابایی میریم بیرون تا کلی خرید کنیم آخه تقریبا خیلی چیزا مون تموم شده ؛ راستی میخوام این عکس با توپ شما رو بزرگ کنم بزنم به دیوار نمیدونم خوشت میاد یا نه حالا بزرگتر شدی خودت نظر میدی دخملی.

قرار آخر هفته مامانی بیاد اینجا خیلی خوشحالم دلم براشون تنگ شده ؛ خودت بزرگ شدی میفهمی یه دختر که از مامانش دوره چی میکشه دعا میکنم هیچوقت خدا تو رو ازمن دور نکنه .

با کلی خرید اومدیم خونه و حالا وقتش بود که جابجا کنم بابایی هم خیلی کمکم کرد آخه اگه اون نبود شما نمیذاشتی که من وسایل رو سرجاش بزارم شب مامانی مینا زنگ زد و شما باهاش تلفنی صحبت کرد ی اما نمیدونم چرا یهو زدی زیر گریه . 

هوا خیلی بارونیه و سرد کم کم سرما داره میاد تو این بارون خواب مزه میده نه مامانی؟               

                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان قندعسل
7 شهریور 90 16:01
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*