آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره

آنا کوچولوی مامانی

روزهای پایانی سال

1392/12/10 1:09
نویسنده : مامان متین
640 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل خوشگلم , دیگه سال 92 هم داره کم کم تموم میشه و سال جدیدتری شروع میشه این گذر ایام واسه شما خیلی مفهوم نیست ولی واسه ما بزرگترها خیلی پر معنیه امسال خیلی زود گذشت ؛ خوب و بد امیدوارم سال 93 بهتر بهتر باشه .

برخلاف سالهای قبل که ماه پایانی سال رو در تکاپوی خریدبودیم امسال بیشتر مهمون بازی داریم آخرهای هفته قبل بود که دوست بابایی جون با نامزدش اومد و دور هم کلی خوش گذشت و قرار شد که عید یه برنامه واسه دور هم بودن داشته باشیم هر سال اینقدر خودمون رو مقید به دیدو بازدید میکردیم که کمتر فرصت میشد با دوستان باشیم ولی میخوام سال جدید رو با این دور هم بودنها خوش بگذرونیم .....

شما هم اینروزا هم فهمیده تر شدی و هم مهربونتر و وقتی میگم خسته م کلا منو درک میکنی حالا جز مواردی که کمی شیطنت داری , جدیدا هم یاد گرفتی تا صبح ها بهت میگم بیا بریم خرید میگی : مامان میشه منو ببری خونه بازی من حوصله خرید ندارم ...قربون دخمل خوشگلم .

بابایی جونم این روزا درگیر کارهاشه و وقتی میاد خونه با وجود خستگی کلی باشما بازی میکنه تا من به کارام برسم آخه دارم واسه دخمل خوشگلم یه کت مخمل میدوزم , ببخشید که این روزا کمتر ازت عکس میزارم قول میدم سال جدید با عکسهای خوشگل وبلاگت رو مزین کنم

بوس بوس بوس مامانی من.

پسندها (1)

نظرات (1)

❤خونه نمدی❤
10 اسفند 92 1:18
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی خوشحال میشم ❤خونه نمدی❤ رو تو وبلاگ نی نیت لینک کنی با تشکر خونه نمدی