آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

سه شنبه 10 تیر

1391/5/11 10:39
نویسنده : مامان متین
295 بازدید
اشتراک گذاری

گلی گلی من امروز واسه خرید رفتیم هفت حوض ساعت حدودا 5:30 بود و هوا گرم ولی هم کار داشتیم و هم حوصله مون سر رفته بود اینقدر دخمل خوبی بودی داشتم بهت شک میکردم نمیدونم چرا وقتی با کسی هستیم این حرکات ازت سر میزنه در طول راه اصلا دستم رو ول نکردی و به همه حرفام گوش میکردی نکنه دخملی کسی رو میبینی جو گیر میشی ؟

داشتم خرید میکردم یهو  دخملی رو دیدم که ... ، ای شیطون بلا

برگشتنی گفتم بریم وسط میدون هفت حوض تا از فواره ها لذت ببریم دیدم که بچه ها تو آب هستن و شما هم انگار بدت نمیومد ولی دست دست میکردی و انگار منتظر اجازه من بودی آخه اونا مایو پوشیده بودن.

خوشحال

تا دیدی نی نی نشست تو آب میخواستی این کار بکنی که یهو زیر لباست خیس شد و گفتی اه مامانی خیس شدم زود پاشدی.

رفتیم حلیم خریدیم و آبمیوه برگشتیم خونه که بابایی جون رو دم در دیدیم چقدر ذوق کردی و زود در ماشین رو باز کردی که بشینی تا بابایی جون گفت بیا جلو گفتی نه جای مامانه و نشستی پشت قربون این هوشت آخه چند روز پیش بهت گفته بودم که جلو جای منه و بچه ها باید پشت بشینن و تو یادت بود بوس بوس

شب بابایی جون گفت تا نشستی تو ماشین ، تا فاصله پارک کردن تند تند امروز رو براش تعریف کردی امان از دست دخملی خبر چین.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دخملی
11 مرداد 91 10:54
ای نانازم چه خوشگلی تو....
کلی لباستم بهت میاد


مرسی عزیزم
سفیدبرفی
12 مرداد 91 15:33
الهییی عزیزممم مامان متین ،آنا جونی همیـــــشه دختر خوبیه . بوس واسه آنا جونم
یاس
14 مرداد 91 3:10
؟آفرین به این دختر ناز و البته شیطون.