آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

عکسهای دخمل خوشگلم که حالا نانازتر از قبل شده

1390/6/21 13:04
نویسنده : مامان متین
365 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامانی و بابایی رفتن و خونه ساکت و آروم شده دوباره من و شما تنها هستیم و فرصتی خوبی برای من تا بیشتر در کنار تو باشم  ببوسمت نازت کنم مال من باشی و بخورمت ( البته این آخری شوخی بود یه وقت نترسی مامانی ). وقت رفتن مامانی اینا کلی گریه کردی آخه نمیدونم چرا هر کی میاد و میره تو این برنامه رو داری فرقی هم نمیکنه کی باشه فقط دوست داری باهاش بری شاید مقتضای سن شماست ولی مامانی اصلا این اخلاق رو دوست نداره .

خلاصه بعد خوردن صبحونه رفتم سر وقت پیراهنت که دیروز بریده بودم و حالا دیگه با یه چرخ دور آستین در حال اتمام بود تا خوشگلم بپوشدش. وقتی آماده شد خواستم تنت کنم تا ببینم چه جوری شده ولی تو دیگه دوست نداشتی درش بیاری .

عکسای آنا مامانی  وقتی لباسشو پوشیده و ........................

 

                                                    وای خدا نمیدونم چی بگم ، اگه تورو نداشتم چیکار باید میکردم عشقم ؛ امروز به بابای گفتم که این عکسا رو ببینه آخه اون خونه نبود ،  اگه بابایی این عکسا رو ببینه خیلی ذوق میکنه .                                                                                                                                                                                                                                                                 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   حالا دیگه وقت خوابه مامان جون :                                                                                            

   حالا آنا خانم مثل همیشه اول تاب بازی میکنه وبعد لالا ، الهی قربون اون قیافه ملوست برم مامانی .                                                                                                                                     

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یکتا
12 شهریور 90 16:52
سلام عزیز خاله خوبی جانم چقدر بهت می اییه مبارکت باشه انشاالله لباس عروسی تنت کنی خوشحال می شوم بهمون سر بزنی
دایی حسن
13 شهریور 90 4:26
سلام دایی جوووووووووووون .چه دخمل نازی شدی.جیگرتو بخورم.کی لباتو اونجوری کرده؟میکشمش