آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

90.6.17

1390/6/21 13:02
نویسنده : مامان متین
168 بازدید
اشتراک گذاری

  امروز پنجشنبه ست و بابا مجبور شد بره سرکار  و منو و تو دوباره دوتایی با هم هستیم مثل خیلی روزای دیگه ، صبح که از خواب بیدار شدی منو صدا کردی مامان ولی من بیدار بودم و خودمو زدم به خواب ببینم عکس العملت چیه ؟ هر وقت که از خواب پا میشی و میبینی چشای من بسته ست با دستای خوشگلت میزنی رو صورتم و صدام میکنی من عاشق این نوع بیدار کردنت هستم گلکم . امروز خیلی کار داشتم ولی فکر کنم باید کنسل کنم چون الان که ساعت 3 و بابا هنوز نیومده تو هم بعد خوردن ناهار لالا کردی اما چه لالا کردنی کمر مامان شکست اینقدر تو بغلش این ور و اون ور بردت تا بخوابی ، دوست داشتم امروز برم نمایشگاه مادر کودک ، نمیدونم میشه یا نه ؟ ببینیم حالا تا غروب چی میشه .                                     

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محیا
19 شهریور 90 9:12
خیلی خوب وبلاگتو درست کردی. با اینکه تازه شروع کردی. تبریک میگم.