آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

هفته های آخر بهمن ماه

1392/11/28 16:26
نویسنده : مامان متین
631 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

کم کم داره عید میاد و یه تکاپویی تو آدم ایجاد میشه نمیدونم واسه چیه یه حسیه , حرص خرید کردن و خونه تکونی و چگونه گذروندن ایام عید ولی بهر حال ما که میریم شما ل و امید است این روزها به خوبی بگذره تا زودتر بریم شمال و لذتش رو ببریم .

این روزها یه تعطیلات سه چهار روزه بود که بابایی جون و مادر جون اومدن پیشمون و بیشتر وقتها رو میرفتیم واسه خرید و دیدن حراجیها و شلوغ وپلوغی ها خوب بود و خوش گذشت جمعه اونا که رفتن شما اصرار اصرار که بریم سرزمین بازی که تو تلویزیون تبلیغاتش رو نشون میده و بابایی بهت قولش رو داده بود و انصافا جای خوبی بود چون بیشتر وسایل بازیش مناسب سن شما بود کلی کیف کردی.از اونجایی که قول داده بودی دخمل خوبی باشی وقتی گفتیم برگردیم خیلی راحت قبول کردی و بعد گرفتن یه جایزه خوشگل برگشتیم سمت خونه .

شبش هم عمو اومد و تا امروز پیش ماست واسه آخر هفته هم دوست بابایی جون - مانی - میاد و خلاصه کلی سرمون شلوغه , خسته ام اما چه میشه کرد کلا عاشق اینم که دور برم شلوغ باشه ایشاله خوش بگذره .

راستی دخمل خوشگلم بلاخره طلسم آزمایشات سالانه شکسته شد و رفتیم و چکاپ , جالبیش اینه که همش میترسیدم موقع نمونه گیر خون بترسی و همراهی نکنی ولی دخمل شجا ع من اصلا آخ نگفت اولش گفتی درد داره ولی بعد سریع گفتی نه نه درد نداره آفرین شجاع و نازنین من , بعدش نوبت من شد که اومدی واسه دلداری ؛ مامانی جونم من میترسم ولی به روی خودم نیاوردم .

راستی امسال واست یه شومیز خوشگل گرفتم خیلی بهت میاد خوشگل شدی عزیزکم.

پسندها (1)

نظرات (1)

hassan matouf
29 بهمن 92 10:18
mosh bokhre toro