آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

90.6.23

1390/6/24 0:42
نویسنده : مامان متین
327 بازدید
اشتراک گذاری

            امروز یه حالی داشتم که خودم هم نمیدونم چیه ؟ شاید استرس رفتن تنهایی با شماست یا دوری از بابایی جون آخه دوست ندارم بدون اون بریم و کاشکی اونم میومد ؛ صبح رفتیم هفت حوض تا یه خرید جزیی کنیم تو راه پله شما حاج خانم نادی رو دیدی و کلی براش ادا و اصول در آوردی اونم شما رو خیلی دوست داره همش به من میگه چرا نمیاریش پیش ما ، آخه بنده خدا تازه عمل قلب کرده و من نمیخوام زیاد مزاحمش بشم بهر حال امروز خیلی گرم بود آخه بد موقع رفتیم بیرون سر ظهر معلومه که هوا گرمه .

بعداز ناهار شما رفتی برای لالا و من فرصتی پیداکردم برم تو نت ولی یکساعت نشده دیدم با اون قیافه خوابالو اومدی و انتظار داشتی من پاشم و شما بشینی پشت لپ تاپ ولی خیالی بیش نبود و مجبور شدم کامپیوتر رو خاموش کنم .

بابایی جون ساعت ٧:٣٠ اومد و عطری رو که خواسته بودم برام خریده بودکلی ذوق زده شدم ضمنا ازش تقاضا کردم ساک فردا رو بزاره آخه من اصلا بلد نیستم که ساک بزارم و این وظیفه رو از اول گذاشتم به عهده بابایی.موقع چیدن وسایل شما یهو دیدم عروسک بادیتو در آوردی و میخوای که باهاش بازی کنی حالا تو این وضعیت دیدنی بود قیافه شما ولی بابایی جون که نمیخواد شما رو ناراحت ببینه زود به اوامر شما اوکی میده .

منم از فرصت استفاده کردم و ازت عکس گرفتم .

 

حالا که دارم این مطالب رو مینویسم منتظریم تا آکادمی موسیقی گوگوش رو ببینیم و بریم بخوابیم تا فردا صبح بتونیم سرحال پاشیم آخه ساعت 8:30 بلیط داریم .

دوستت دارم ؛ عاشقتم دخملی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا
26 شهریور 90 11:08
خوش بگذره عزیزای من
مامان علي خوشتيپ
2 مهر 90 15:14
سلام از اينكه به ما سر زديد ممنونم ماشاالله آنا جون خيلي نازه خدا حفظش كنه براتون