آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

جمعه

1390/7/29 16:41
نویسنده : مامان متین
206 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه ست مامانی جونم ،صبح زود از خواب بیدار شدم نمیدونم چرا خوابم نبرد و خودمو تا موقعی که گلکم و بابایی جونش از خواب بیدار بشه مشغول کردم یهو شنیدم صدای دخملم میاد که میگه ماما ..وای خدا چقدر دلنشینه شنیدن این صدا رفتم دیدم بغل بابایی دراز کشیدی و داری خودتو واسه اون لوس میکنی حق دارن میگن دخترا خودشونو واسه باباهاشون لوس میکنن ؛ اخه باباهام کم ناز دخملاشونو نمیکشن . تا منو دیدی خندیدی و اومدی بغلم بعد از صبحونه طبق عادت همیشه شروع شد: پاشو پاشومیگی و من و یا بابا رو بلند میکنی میبری یا سروقت کمد اسباب بازی هات یا میگی پاشو آهنگ بزار برقصیم . الهی من قربون اون پاشو گفتنت برم که خیلی ناز توش داره .

واسه امروز تصمیم خاصی نداریم شاید بریم بیرون شایدم نه ، ولی بهر حال یه کاری میکنیم تا شما حوصله تون سر نره گلم .


آنا و بابای جون ، کنار هم چه عشقولانه خوابیدن، تازه به مامان فرصتی دادین که یه سری به وبلاگ بزنه مرسی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محیا
30 مهر 90 11:17
خانمی برنامه جشنواره انار یادت نره...هماهنگی کن...خبر بده