آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

شب یلدا

1390/10/4 0:31
نویسنده : مامان متین
180 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شب یلداست بزرگ که شدی مفهوم این شب قشنگ رو واست میگم عزیزم ما چند ساله که این شبا رو رشت نیستیم و معمولا یا خونه عمه فرانک هستیم یا اونا اینجا ولی امسال تصمیم گرفتم از اونا دعوت کنم که بیان اینجا آخه خیلی رفتیم خونشون و نشد که دعوتشون کنم .

از صبح که بیدار شدم به کارای خونه رسیدم از جابجا کردن تا جاروبرقی و پهن کردن فرشایی که تازه از قالیشویی رسیده بود و ..........خیلی خسته شدم مامان جون ؛ شما هم امروز همش بهونه میگیری و فکر کنم بخاطر دندون در آوردنت خیلی کلافه ایی خدا کنه هر چه زودتر دندونات در بیاد و راحت بشی آخه خیلی عذاب میکشم وقتی میبینم دخملم داره درد میکشه .

شب ساعت 7 عمه اینا رسیدن و از ترافیک شدید میگفتن معلومه همه در حال رفتن به مهمونی هستن.

امشب خیلی رقصیدی و کلی تنقلات خوردی امیدوارم دل درد نگیری مخصوصا با اون 4 تا خیاری که پشت سرهم خوردی خدا به دادمون برسه ......... موقع شام هم که نگو نپرس چیکار که نکردی ؛ امروز اصلا نذاشتی یه عکس دسته جمعی بندازیم و همش دوربین رو میگرفتی و میخواستی خودت عکس بگیری حتی به زور یه فال حافظ گرفتیم امان ازدست این دختره .....


آنا و مامان در یه شب قشنگ یلدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)