آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

واسه دخمل گلم

1391/2/18 16:12
نویسنده : مامان متین
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی ؛ یه مدتیه دست مامان خیلی درد میکنه نمیدونم از چیه حال رفتن به دکتر هم نیست یکی میگه بخاطر اعصابه یکی میگه چون مدام پشت لپ تاپی این مشکل واست پیش اومده یکی هم میگه بخاطر شروع رانندگیه بهر حال من که میگفتم ضعیف شدن اعصاب محیطی دستمه که همه با بداخلاقی رد کردند و گفتند تو همش داری خودت رو مریض میکنی ؛تصمیم گرفتم یه مدت کمتر تایپ کنم شاید خوب بشم ولی از طرفی حواسم پیش وبلاگته که نمیتونم به روزش کنم و یه قسمتی از خاطراتت رو بنویسم منو میبخشی گلم .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محیا
19 اردیبهشت 91 10:45
مشکل دستتو جدی بگیر خواهر. میخوای میام خونتون. تو بگو من تایپ میکنم.. همسایه خوب پس به کبی میگن. عوضش من رگ پام میکشه و درد داره. عوض تو جای من محیا و آنا رو بردار و کل تهران رو تا ده شب بگرد. قبول؟؟؟


فکر کن تو این سن این همه مریضی به سن مامانامون که رسیدیم چی میشیم خدا به دخملامون رحم کنه