آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

91.6.27

1391/6/27 10:13
نویسنده : مامان متین
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی من

این روزا اصلا حالت خوب نیست و حال منهم بده ؛ صبح خیلی گریه کردم و بهم گفتی مامان گریه نکن ولی وقتی تو این وضعیت تب و بی حالی میبینمت خیلی حالم بد میشه از پریروز که یهو تب کردی و دیروز بردمت دکتر و تشخیص داد که تب ویروسیه تا الان هنوزم تب داری و خدا خدا میکنم که هر چی زودتر خوب شی .

دیشب تا ساعت 2 بیدار بودم و مدام با حوله خیس تن کوچولوت رو خنک میکردم تا اینکه تبت اومد پایین ولی هنوزم کمی داغ بودی امروز صبح مادر جون مینا و بابایی رفتن و منم اصلا حوصله ندارم .

زودتر خوب شو دخملی گل من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دایی حسن
27 شهریور 91 11:37
ایشالا زود خوب میشه و دوباره شیطون میشه .نگران نباش
کیارش
27 شهریور 91 12:13
http://juju_kiarash.niniweblog.com/
مانی محیا
28 شهریور 91 14:30
عزیزم آنایی حالش چطوره؟؟ ما که آخر هفته باید بریم پیش باباعلی. دعا کن زود خوب بشه برگردیم خونمون