آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

91.7.4

1391/7/5 10:55
نویسنده : مامان متین
283 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دیگه احساس کردم خوب شدی اگر چه هنوز زخمهای تب خالت خوب خوب نشده ولی در کل وضعیت جسمیت و اون حال هوای بیماری ازت دور شده و خیلی خوشحالم الان انرژی بیشتری داری از طرفی در زمینه پوشک گیری هم داری پیشرفتهایی میکنی که خودش جای شکر داره .

از صبح هر چی بهت میگفتم آنایی جیش داری میگفتی نه آخه مامان جونم اینهم آب ، آب میوه و هندونه نمیدونم کجا رفته من یکی که طاقت نمیارم  هر نیم ساعت به زور میبرمت دستشویی و خلاصه برنامه ها داریم با شما . که بالاخره حدودهای ظهر گفتی جیش دارم و یه کوچولو خودت رو خیس کردی ولی دویدی به سمت دستشویی و رفتی تو اما انگار نه انگار جیش داشتی و بعد یه چند دقیقه نشستن برگشتی سر جای اولت .

با مامانا که تو نی نی سایت هستن یه همفکر ی که کردم گفتن خوبه و داره کم کم یاد میگیره و ناراحت نباش بهتره یه شورت آموزشی هم بگیری تا خیال خودت هم راحت باشه و استرس کثیف کاری نداشته باشی .

بابایی زنگ زد که غروب بریم بیرون و یه دوری بزنیم و خرید هایی که داریم و انجام بدیم ، من وشما زودتر رفتیم بیرون تا بعدا بابایی به ما ملحق بشه ، تو راه همش بهونه میگرفتی و میگفتی اینو میخوام اونو میخوام این اخلاق بد رو تازه پیدا کردی و من اصلا خوشم نمیاد کلی گریه کردی و با دیدن بستنی آروم شدی و نشستی و بستنیت رو خوردی .

بعد اومدن بابایی رفتیم و یه کفش خوشگل واسه دخملی گرفتیم بابایی دوست داشت کتونی بخریم و من رایش رو زدم گفتم کفش بهتره ؛ برات شورت آموزشی هم خریدم ان شالله که مثمر ثمر باشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مانی محیا
5 مهر 91 11:18
عزیزم. خدا رو شکر خوب شدی. دوچرخه محیا هم شکست و دایی جون درستش کرد حدس میزنم از کدوم نقطش باشه. راستی میگن شورت آموزشی بچه رو یاد پوشک میندازه و جلوی حساس شدنش به مسئله ج ی ش رو میگیره. منم یادت باشه دوتا خریدم اما فقط کارم شده بود شستنش. گذاشتم کنار یه کم گذشت عادت کرد. ایشاله زودی پروژه تموم بشه


سلام نمیدونم فعلا که آنا اونو به عنوان شورت پوشیده و هیچ مشکلی پیش نیومده ان شاله این مرحله هم بگذره و من راحت شم دعا کن
یاس
6 مهر 91 0:47
سلام گلم.خوشحالم که آنا جونم خوب شده. ایشالله موفق باشی خواهر.