آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

روزایی در کنار دایی جون

1391/7/12 22:25
نویسنده : مامان متین
303 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره دایی حسن دل از مغازه ش کند و اومد چند روز پیش ما ؛ شما خیلی خوشحال شدی و مخصوصا با دیدن فربد کوچولو سر از پا نمیشناختی .

یکشنبه نهم مهر ماه دایی حسن به همراه داریوش و سپیده جون و فرفود کوچولو قرار شد بیان پیش ما صبح زود از خواب بیدار شدیم و بابایی جون ماشین رو نبرد تا ما به یه سری کارامون برسیم دو تایی رفتیم بازار میوه  و کلی خرید کردیم و شما هم کلی کمک ؛ که باعث غرور اینجانب شده بود بعدش هم یه دوری با هم زدیم و برگشتیم خونه ، قرار بود سپیده جون اینا بعد از رسوندن دایی برن فیروزکوه و از اونجایی که تقریبا ساعت 2 میرسیدن پس ناهار پیش ما بودن منم تند تند کارام رو کردم و ناهار رو آماده کردم و بعد اومدن اونا شما کلی خوشحال و شاد بودین دایی برات مداد رنگی و پاک کن و خط کش و ..... آورده بود و شما همه رو همون ساعت اول تقریبا داشتی خراب میکردی .

بعد رفتن فربد کوچولو و کمی استراحت دایی تصمیم گرفتیم بریم دنبال بابایی جون .

برگشتنی رو پای مامان خوابت برد .

دوشنبه دهم  مهر ماه صبح از خواب بیدار شدیم و نمیدونستیم چیکار کنیم دایی از اونجایی که خرید داشت سه تایی رفتیم هفت حوض و خریداش رو انجام داد و شما هم یکم اذیت کردی و برگشتیم خونه دایی هم کلی ازت عکس گرفت و شما هم کلی ادا در آوردی و ما رو خندوندی .

دخملی بعد حموم چقدر ناز شده .

عاشق این عکستم مامان جونی

اینجا هم دایی شما رو سر و ته کرده بود ؛ ترس و هیجان از اون چشات معلومه مامان جونی .

غروب که بابایی اومد و از خرید های دایی جون خوشش اومد دوباره رفتیم  واسه خرید  و یه دوری هفت حوض زدیم و تو راه برگشت به خونه بابایی جون و دایی تصمیم گرفتن شام بریم بیرون و من کلی خوشحال ، واسه شام رفتیم بیرون .

قشنگترین و مهمترین و  دلچسب ترین موضوع این روزها : اینه که خوشگلم دیگه میگه جیش دارم و پی پی دارم و من دارم از ذوق میمیرم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاس
15 مهر 91 1:35
الهی که همیشه شاد باشی جیگرم و دیگه رنگ مریضی رو نبینی. با دایی بهت حسابی خوش میگذره ها. خدا دایی رو برات حفظش کنه عزیزم. خب مامانی بالاخره موفق شدی تبریک میگم
مانی
15 مهر 91 12:56
یه طومار برات نوشتم نتونستم بفرستم..