آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

فکرش هم قشنگ نیست

1392/4/19 13:06
نویسنده : مامان متین
221 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که بردمت کلاس خوشحال بودی و میگفتی که همش بریم کلاس ولی خوب نمیشه که کوچولوی من ؛ ولی هفته یی دوبار هم خیلی کمه واسه شما که اشتیاق داری تصمیم گرفتم خودم ببرمت جایی که تمرین کنی مربیت میگفت تو پارکینگ خونه هم خوبه اگه بتونه تمرین کنه ؛

وقتی شما داشتی تمرین میکردی من هم با یه خانم آشنا شدم که اصالتا مشهدی بود و شوهرش هم همشهری من , دختر خوبی به نظر میرسید و جالبش هم این بود که بااینکه هم سن من بود ولی یه دختر 13 ساله و یه دخمل 7 ساله داشت و تعجب میکرد که دخمل من هنوز سه ساله شو و میگفت پس دومی رو کی میاری دلش خوش بود , دومی ؟ چی میگه ؟

میدونم تو هم از اینکه یه خواهر یا برادر داشته باشی شاید خوشحال باشی ولی فعلا به قول مهران مدیری ( تو سریال ویلای من ) فکر ش هم قشنگ نیست .

دیروز عکست هم آماده شد و رفتیم گرفتیم قشنگ بود اولین عکس پرسنلی جنابعالی .ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)