آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

هفتم آبان ماه

1392/8/7 13:48
نویسنده : مامان متین
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل گلم

ببخشید دوباره یه فاصله زیاد افتاد تو نوشتن خاطراتت ولی بخدااز طرفی سرم شلوغ بود و کمی هم بی حوصله ؛ فکر کردن به این که کی میخوایم خونه بخریم و خونه شمال رو بفروشیم دیگه داره خسته کننده میشه تو این وضعیت هم که معلوم نیست که چه بر سر بازار مسکن میخواد بیاد نمیخوام با این حرفا ناراحتت کنم ولی خدا رو شکر میکنم که کوچولویی و این حرفا واست بی معنا .


دهم آبان ماه عروسی عمو پرهامه و ما هم در تدارک آماده شدن واسه جشن عروسی خدا رو شکر الان که دارم برات مینویسم شما و بابایی جون آماده ین و دلواپسیی در این زمینه ندارم بالاخره کفشهای خوشگلت رو از هفت حوض خریدم و برای اولین بار هم مشکی مبارکت باشه گلم .

خریدای بابایی هم یه شبه انجام شد و موندم خودم البته لباسم خیاطیه و میدونم روبراهه ولی تا نبینمش دلشوره دارم هوای رشت هم که سرد و بارونی شده و فکر کنم یه عروسیه بارونی در پیش داریم .

عزیز دلم دیروز بردمت خانه اسباب بازی تو سرای محله نزدیک خونه کلی ذوق کردی و با بچه ها بازی کردی اینقدر دخمل خوبی شدی که اومدم دنبالت گفتی میخوام دو تا بازی کنم و منم یه پنج دقیقه وقت بهت دادم و بعدش اومدم دنبالت و خیلی راحت آماده شدی که بریم تو راه هم کلی تنقلات خریدی خلاصه یه خانه اسباب بازی + تنقلات بیست تومنی در اومد .


اینروزا همش درخواست میکنی باهات بازی کنم گاهی اوقات حوصله ندارم و خیلی ناراحت میشم امیدوارم منو ببخشی سعی میکنم بازیهای قشنگ یاد بگیرم و سرگرمت کنم میخوام فعلا مامانی جونم با تماشای کارتون و اسباب بازیهات مشغول شی تا مامانی از این بی حوصلگی در بیاد دعا کن عشقم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی آنا
7 آبان 92 14:04
نگران نباش بالاخره درست میشه .منم این چند وقته همش تو فکر خرید خونه بودم وحتی تو وبلاگ هم اگه بخونی نوشتم فکرم درگیره یه مساله ای یه ولی آخرش هیچ خونه باب میلم پیدا نشد وزمین خریدیم که خودمون بسازیم.انشااله شما هم به خونه باب میلتون پیدا کنید
مانی محیا
7 آبان 92 14:11
نبینم بی حوصله باشی عزیزم. من و دوستای محیا از برگ نت طرح تخفیف قلعه سحر آمیزو خریدیم.12 تومن با 94درصد تخفیف برای دویست هزار تومن.. دوساعت و نیم هرچی میخوان بازی کنن. شاید چهارشنبه هفته بعد بریم. حواسم نبود بهت بگم بیای. شاید مهلت خریدش تموم شده باشه. خلاصه بیا بیرون عزیزم