آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

دی ماه 92

1392/11/9 14:23
نویسنده : مامان متین
562 بازدید
اشتراک گذاری

چون خیلی وقته که ننوشتم خلاصه دی ماه رو برات میذارم :

  • مهمترین و قشنگترین رویداد این ماه تولد دخمل خوشگلم بود که نشد امسال جشن تولد بگیریم و هر چی بود سه نفره بود ولی عکسهای آتلیه ت خیلی قشنگ شده و هر کی دید از این عکسها تعریف کرد و منم به همشون گفتم خوشگلی از دخمل نازمه عاشقتم عزیزکم .

عمه که دید امسال تولدی واست نگرفتیم چند رو بعد تولدت که یاسی جون دختر عمه بابا مهمونشون بود و روز تولدش هم مثل شما 5 دی ماهه , دور هم یه تولد کوچولو واسه شما دو تا گرفت و هدیه ش رو به شما داد یه سرویس نقاشی قشنگ و یاسی جون هم تاپ و شلوار که احتمالا تابستون حتما اندازه ت میشه مامان بزرگها و دایی جون هم پول دادن که قرار شد برات یه چیز بخرم ولی همش خرج شد ایشاله عید تلافی میکنم .

  • عمو پرهام هم کارش تو تهران جور شدو اومد تهران و چند روزی خونه ما بود و بعدش هم یه خونه با دوستش گرفتن تا بعد که با خانمش بیان برای همیشه تهران , اینم یه اتفاق دیگه تو دی ماه بود که تقریبا هر پنج شنبه و جمعه درگیرش بودیم.
  • قشنگترین اتفاق دیگه سفر یهوی ما به کیش بود که خیلی خوش گذشت مخصوصا که سه نفری رفتیم و من از خیلی وقت پیشتر دوست داشتم سه تایی بریم سفر و این امر اتفاق افتاد و کلی خوش گذشت شاید شما یه کمی اذیت کردی و لطفش به سه نفره بودنم بود و کلی خاطره وعکس به یادگار گذاشت .
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مانی محیا
9 بهمن 92 14:40
سلامتی.. چه خوب. ایشالا سفرای بعدی..
مانی محیا
9 بهمن 92 14:45
تجدید قالب مبارک خواهر..دیدی چه زود ایده گرفتم. منتظر عکساییم
❤خونه نمدی❤
9 بهمن 92 16:07
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی