آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

90.6.22

1390/6/23 1:23
نویسنده : مامان متین
289 بازدید
اشتراک گذاری

  

      امروزم یه روز خوب خدا بود آفتابی و قشنگ ، صبح که از خواب بیدار شدیم خیلی دلواپس حالت بودم ولی انگار نه شما حالتون از من هم بهتر بود بازم نفهمیدم دیشب چی شد ؟ بابا پدرامی میگه انگار دوست داری آنا رو مریض کنی ولی چیکار کنم گلم دست خودم نیست خیلی نسبت بهت حساسم حتی نمیتونم ببینم یه عطسه کنی. تصمیم گرفتم ظرف چند روز آینده بریم رشت آخه دیگه خیلی حوصله مون سر رفته بابایی هم بخاطر مشغله کاری نمیتونه ما رو جایی ببره بخاطر همین میریم رشت واسه پنج شنبه بلیط رزرو کردم به مامانی هم نگفتم فقط دایی حسن میدونه میخوایم همه رو سورپریز کنیم ،تا آخر هفته که بابایی بیاد دنبالمون ، راستی تا اون موقع دلمون براش تنگ میشه مگه نه؟بهر حال میریم دیگه چاره ایی نیست ؛ بعداز ظهر دوتایی رفتیم هفت حوض کلی شلوغ بود یه دوری زدیم آدما همش شمارو ناز میدادن تو هم کلی ذوق میکردی حتی یه خانمه یه شکلات خوشمزه بهت داد کلی حال کردیا نه؟ راستی امروز دخملی برای اولین بار جواب یه آقا پسر خوش تیپ رو که ازش پرسید اسمت چیه ؟ داد و مامان کلی ذوق کرد .عاشقتم مامانی جون با اون آنا گفتنت. برگشتنی هم بابا رو دیدیم و خوشحال و خرم برگشتیم خونه . بوس بوس بوس بوس

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)