آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

سفر شمال 90.6.26

1390/7/3 1:32
نویسنده : مامان متین
203 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تصمیم گرفتیم با مامانی بریم بیرون پیاده یه دوری بزنیم واسه همین به خاله راحله زنگ زدیم تا اونم بیاد خیابونی که رفته بودیم پر از بوتیک های قشنگ بود و واسه شما تازگی داشت خیلی خوشت اومد ضمن اینکه مثل همیشه نه دست من رو میگرفتی نه مامانی و نه خاله ، کلی ما رو دنبال خودت کشوندی .

                                                                                                                                       

گلم اینجا قهر کردی بودی چون دویدی و افتادی تا من دعوات کردم رفتی تو قیافه آخه میدونی که نازت خریدار داره .ببببببببببببببببووووووووووووووووووسسسسسسسسس

شب تصمیم گرفتیم بریم خونه دایی (البته دایی من ) آخه مادر بزرگم اونجا بود و رفتیم که ببینیمش شما هم اونجا با مریم جون( دختر دایی) کلی بازی کردی .و عاشق عروسکاش شدی  من هم ازت چندتا عکس گرفتم که برات میذارمش .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)