آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

90.7.4

1390/7/5 15:10
نویسنده : مامان متین
203 بازدید
اشتراک گذاری

 خوشگلم امروز مامان سرش خیلی درد میکرد فکر کنم بخاطر حموم دیشبه که موهامو خشک نکردم و خوابیدم ، راستی دیروز تو حموم کلی کیف کردی ها ؛ خانمی فکر کرده اینقدر بزرگ شده که خودش حموم کنه حالاحالا وقت داری که خودت خودتو بشوری حالازود مامانی ؛ دوست داشتم چند تا عکس از دیروز برات بزارم اما آخرین عکس حموم کردنت مال اردیبهشته که برات میذارم :

 

صبح که از خواب بیدار شدی اول یه نگاهی به من کردی و بعد گفتی ایش یعنی شیر ، باور کن تمام این حرفای نامفهوم که مامان فقط میفهمه چقدر منو شاد میکنه واقعا یه حال دیگه میشم وقتی میبینم داری کم کم شروع به حرف زدن میکنی ؛امروز اصلا حالم خوب نیست شاید سرما خوردم ولی در برابر خواسته های تو نه نمیشه گفت اول گفتی آهنگ ؛ بعد که دیدی آهنگ جدید آرش باب میل شماست و من ضبطش کردم و اونو ده بار گوش کردیم در ضمن اون هم گفتی پاشو باهم برقصیم وای از دست این دخملی .

خواستم بعد ناهار بخوابونمت اما نشد تازه شارژ شدی و عروسکتو بغل کردی و گفتی عکس منم از فرصت استفاده کردم و چندتا عکس ازت گرفتم و اسمش گذاشتم شکلکهای آنا :

 

 

آنا خانم در حال بازی با عروسکش

حالا که دارم این مطالب رو مینویسم شما لا لا کردی و فرصتی شد که بتونم یه سری به اینترنت بزنم آخه با وجود شما نمیشه به کامپیوتر نزدیک شد چه برسه که روشنش کنم و بخوام باهاش کار کنم دخملی .

بعد اینکه بیدار شدی روز از نو روزی از نو دوباره بازی و شیطونیت گل کرد بابایی هم امروز دیرتر اومد ولی وقتی اومد تو رو برد بیرون تا یه دوری بزنین تو هم خیلی خوشحال شدی .میبوسمت گلم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)