آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

90.7.5

1390/7/5 15:57
نویسنده : مامان متین
144 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر میکنم که درکنار توام امروز شما یک سال و نه ماه و یک روز هستی یعنی به تعداد این روزا درکنار مامان و بابا ، تا اونا رو خوشبختر از قبل کنی .

احساس میکنم داری کم کم لغات و کلمات رو صحیح تر از گذشته تکرار میکنی و این یعنی دخملم بزرگ شده تقریبا هر چی رو مامانی یا بابایی بهت میگن تکرار میکنی الان دیگه خانمی شدی و تو جمع کردن سفره شام کمک میکنی لیوان ها رو ، بشقابها و هر چی بهت میدم رو با دقت میبری آشپزخونه ؛ دیگه میتونی خودت ضبط رو روشن و خاموش کنی و هر وقت یه کار رو انجام دادی دفعه بعدش دیگه نیازی به تکرار نیست، راستی از صحبت کردن با تلفن که نگم حتی نمیزاری مامانی به الو بگه تا گوشی رو دستم میگیرم شروع میکنی به گرفتن گوشی و اگه ندم دستت گریه ، الهی قربون بزرگ شدنت بره مامان.

صبح دیدم که پاهات از تخت بیرونه وقتی بیدار شدی صدام کردی مامان تا منو متوجه این اتفاق کنی من خودمو زدم به خواب تا ببینم عکس العملت چیه دیدم اومدی سمت من تا این موضوع رو برام تعریف کنی دست زدی به چشمام و گفتی مامان و بازبون بی زبونی با هم حرف زدی و من یه ماچ آبدار از اون لپای خوشگلت کردم .

بعد خوردن صبحونه ، کیکی که دیروز درست کردم رو خوردی و کلی خرابکاری کردی .

 

چند دقیقه بعد خوردن ناهار هم گفتی مامان لا لا : یعنی بخوابم و رفتی بالش و ملحفه تو آوردی و رو پاهای مامانی لالا کردی .عاششششششششششششقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محیا
6 مهر 90 9:22
دلمون واست تنگ شده بود آنا خانمی....