آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

90.7.18

1390/7/18 12:33
نویسنده : مامان متین
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی ؛ الان که دارم این مطالب رو مینویسم ساعت ٩:١٦ صبحه شما در خواب ناز هستی  و من زود بیدار شدم تا یه نظمی به وبلاگت بدم آخه چند روز بود که نتونستم یه سری به وبلاگت بزنم از طرفی شبکه مخابراتی منطقه ما اینقدر در زمینه adslضعیفه که ما همش قطعی و ضعف در این زمینه داریم بهر حال دیروز با بابایی جون رفتیم و مامان یه سرویس طلا خرید و الان کلی ذوق مرگه آخه خیلی وقت بود که میخواستم اون سرویس رو بخرم و چشمم توش بود کلی هم گوشواره های قشنگ واسه شما دیدیم ولی خوب فعلا من ارجح تر بودم یه وقت ناراحت نشی گلم قول میدم در اسرع وقت برات یکی خوشگلش رو بخرم آخه خوب مامان عروسی داره و باید میخریدش .

حرکات آکروباتیک آنا خانمی .

راستی الان صدام کردی و گفتی مامان باید بیام ببینم چی کارم داری ملوسکم تابعد............
اومدم سروقتت ولی خواب بودی مثل اینکه خواب میدیدی اما حالتهای خوابت قشنگ بود گفتم یه عکسی از ت بندازم .

حالا هم که از خواب بیدار شدی همش در حال بالا و پایین پریدن هستی و طبق معمول میخوای سی دی مورد علاقه ت رو نگاه کنی و باهاش برقصی .

غروب میخوام برم بیرون به مامان محیا جون گفتم ولی نمیتونه بیاد پس دو نفری میریم خرید تا شب ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)