آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

90.7.25

1390/7/25 14:44
نویسنده : مامان متین
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماهکم ، همیشه وجود تو یه حسه تازه ایی واسه منه که بخوام یه روز جدید رو شروع کنم از اینکه کنارمی و تو چشام نگاه میکنی و میخندی یه دنیا عشق و علاقه به زندگی رو تو من به وجود میاری شاید اگه نبودی .....نمیدونم نمیخوام در موردش صحبت کنم حالا که هستی و دوستت دارم دوستت دارم .

 

 

                                                                                                                               

                                                                       

                                                                                                                                   مامان بزرگی اینا از شنبه تا امروز که برمیگردن رفتن خونه عمه بابا و من و تو تنها هستیم و فرصت بیشتری داریم که در کنا رهم باشیم الان با خودت میگی این همه روزا که کنار هم هستیم ولی خوب همینم واسه مامان کمه خوشگلم .

صبح رفتیم هفت حوض و واست یه پارچه خوشگل خریدم نمیدونم کی فرصت بشه که بدوزمش راستی وضعیت گلوت هم هنوز مساعدنیست واسه همین برات شلغم هم گرفتم آخه میگن خیلی مفیده الان هم که خواب تشریف دارین و مامان فرصتی داره تا یه نگاهی به نت بندازه .تا بعد .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الينا
25 مهر 90 14:51
سلام خوبي آنا؟ شيطون بلا
مامان محیا
26 مهر 90 13:31
عزیزم اینقدر سخت نگیر...خودت که خیاطی پارچه میخریدی تا حالا دوخته بودی...برعکس شما ندا...دیشب با شوهرش رفتیم خیابون سنایی واسه کل زمستون شهریار در عرض یکساعت خرید کرد تازه واسه خواهرزاده اش هم خرید
راستی چیزهای خوبی داشتن...حراج 50% بود. با هم بریم یه روز




بخدا واسه بچه من هیچ وقت سخت گیر نیستم آخه اون که نمیتونه مثل مامانش هی بگرده و مامانش هم اگه واسه خودش بگرده دیگه جونی نداره آره حتما یه روز بریم پدرام میگه زیروتن چیزای قشنگ آورده