آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

عید قربان

1390/8/21 16:17
نویسنده : مامان متین
156 بازدید
اشتراک گذاری

16آبان 1390

امروز عید قربانه و من خیلی دوست دارم که یه روزی بتونم برم به مکه و این روز بزرگ رو اونجا باشم ولی خوب بایدقسمت باشه و انسان به مرحله ایی از رشد معنوی و فکری برسه که لایق رفتن به خونه خدا باشه امیدوارم این امر برای من هم میسر بشه .

از صبح تصمیم گرفتم که امروز رو یه جوری بگذرونم آخه هوا بازم بارونی و سرد بود بهمین خاطر تصمیم گرفتم اول بریم خونه مامان بزرگم و بعد عموم که خیلی وقت ندیده بودمشون .

ساعت 5 رفتیم خونه مامان بزرگم و شما از اونجایی که نخوابیده بودین تا رسیدیم خونشون خوابتون برد و ما هم نشستیم پای حرفهای مامان بزرگی ؛ اون داستانهای قشنگی از گذشته تعریف میکنه و من عاشق قصه هاشم خیلی دوست دارم اونا رو بنویسم و به یادگار نگه دارم .

شب هم رفتیم خونه عمو و دختر عمو و شوهرش و بچه شون اونجا بودن.

علی اصغر هشت ماهشه و خیلی تندو تیزه ولی شما زیاد رابطه خوبی باهاش برقرار نکردی یه بار هم بخاطر اینکه بهت دست انداخت گریه کردی الهی من قربونت برم مامانم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)