آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

تولد بابا پدرامی

1390/9/5 14:19
نویسنده : مامان متین
148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جون ؛ امروز تولد بابایه 90.9.5و یه روز مهم خدا کنه هوا خوب باشه و بتونیم حداقل امروز رو یه کاری واسش بکنیم از طرف تو گل دختر این پست رو تقدیم بابایی جون میکنم :

                                                                                                  


بابای خوبم ، تولدت مبارک

خیلی ممنونم که کلی برام زحمت میکشی ،تا من خوشحال و راحت باشم .هر روز صبح زود میری سر کار و کلی کار میکنی .

من قول میدم زود بزرگ شم و برم دانشگاه و درس بخونم تا تورو خوشحال کنم .خیلی دوستت دارم بابایی جونم .یه عالمه دوستت دارم .بوس

دخملی تو آنا  

                       


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ali
5 آذر 90 1:01
اگه دوست داشته باشی می تونم یه قالب اختصاصی واسه وبلاگت طراحی کنم
مامان پارسا
6 آذر 90 1:21
عزیزم سلام.ماشاالله به این کوچولویه ناز.خدا حفظش کنه.با اجازه لینکتون کردم.اگه دوست داری لینکم کن عزیز
مامان پارسا
6 آذر 90 1:23
سلام عزیزم.ماشاالله به این کوچولویه ناز نازی.خدا حفظش کنه.با اجازه لینکتون کردم.شما هم اگه دوست داشتید منو لینک کنید