آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

بریم یا نریم

1390/9/7 14:52
نویسنده : مامان متین
205 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی سلام ؛ امروز سه شنبه ست و یه صبح قشنگ و آفتابی ولی سرد رو داریم من ساعت 9:30 از خواب پاشدم و دیدم بابابزرگی رفته به یه سری کارای بانکیش برسه شماهم تو خواب ناز بودی کار خاصی نداشتم رفتم سراغ facebookام و بعد از اونهم صبحونه رو آماده کردم و شما خانم خانما از خواب بیدار شدی و روز از نو روزی از نو بازم شیطنت و بازیگوشی و .............

مامان جونم نمیدونم چه تصمیمی بگیرم بریم رشت یا نه بازم بابایی جون بخاطر کارش نمیتونه بیاد و همه اصرار دارن که ما دوتا حداقل بریم رشت مخصوصا که حالا بابابزرگی اومده و میتونیم بااون بریم ولی من اصلا حوصله جاده رو ندارم و حسش نیست نمیدونم چه تصمیمی بگیرم کاشکی بزرگ بودی و تو تصمیم گیری به مامان جون کمک میکردی .

آنا خانم ناهار که خوب نخوردی فقط در پی هله و هوله هستی.

همچنان که در حال صحبت با بابابزرگی بودم یکدفعه صدایی اومد و من متوجه شدم که آنا رفته سر وقت قندون و یه قند گنده انداخته تو دهنش ؛ و با پررویی تمام دهنش رو باز کرده و به مامان نشون میده .وای وای چه دخمل بدی .

وقتی هم که بابا بزرگی خواب بود همش اذیتش میکردی .

تا بالاخره خودت خوابیدی البته با هزار زور و زحمت و در کنار کیتی خوشگلت .

امروز که هوا خوبه قول دادم ببرمت بیرون دعاکن که هوا غروب خیلی سرد و بارونی نشه عزیزکم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پسر خرداد
8 آذر 90 9:02
سلام مامان آنا جون امروز وبلاکتو دیدم متوجه شدم همشهری هستیم پس به ما هم سر بزنین خوشحال می شیم .
مامان محیا
8 آذر 90 13:18
حتما برو هرچی بری کمه...بعدا پشیمون میشی