آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

عاشق عکس

1390/9/26 15:45
نویسنده : مامان متین
284 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم شاید تقصیر خودمه که شما اینقدر عاشق عکس شدی و میخوای دوربین رو همش از دست مامان بگیری و سر آخر هم احتمالا خرابش کنی و این رو میدونم که دخمل کوچولوم عاشق عکس گرفتنه چه از خودش و چه دیگران ( البته بلد نیستی و میخوای اداش رو در بیاری )

امروز صبح دخمل خوبی بودی و مامان رو اذیت نکردی و مشغول نقاشی شدی و بعد ناهار کلاهت رو سرت کردی و تا گفتم مامانی ازت عکس بگیرم زود ژست گرفتی من عاششششششششششششششقتم

ولی بعدش ..........وای خدا دوربین رو از دستم گرفتی و کلی باهاش ور رفتی و وقتی خواستم ازت بگیرم یه قشقری براه انداختی بیا وببین .

راستی امروز یه حرکت خیلی ناز کردی و دلم رو بردی : داشتم بهت صبحونه میدادم همش میرختی رو خودت ؛ وقتی خواستم لیوان چایی رو ازت بگیرم بهت گفتم آنا تو کوچولویی لیوان رو محکم بگیر یا بده به مامان با قیافه حق به جانب گفتی : مامان کوچولو ، آنا نه ؟ وای خدا فقط دوست داشتم گازت بگیرم میمیرم برات .

الان هم که خوابی و من یکم استراحت میکنم دارم سعی میکنم یه آهنگ قشنگ تولد برای وبلاگت بزارم تا روز تولدت پخش بشه .

دوستت دارم دختر گلم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جغله كوچولو
26 آذر 90 15:48
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ...... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم به وبلاگ من هم بيايد ... موفق و سلامت باشيد.