آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

خداحافظ نی نی کوچولو

1390/11/1 1:38
نویسنده : مامان متین
222 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم الان که دارم برات مینویسم بغض گلومو گرفته و نمیدونم چی بگم دوست ندارم بنویسم دست دلم به نوشتن نمیره آخه با خبر شدم که یه نی نی کوچولو به سمت خدا مسافرت کرد خیلی ناراحتم واسه مامان و باباش خودش حتما الان تو بهشته ولی مامان و باباش چی میکشن من که طاقت ندارم دلم خیلی گرفته خدا به مامان و باباش صبر بده مخصوصا مامانش چون درکش میکنم و از همین جا بهش تسلیت میگم .

انار کوچولو یه نی نی نازه که براثر یه حادثه ( برگشتن آب سماور ) دچار سوختگی میشه و بعد از چند روز امروز باخبر شدم که فوت کرده خدا رحمتش کنه . خدا حافظ فرشته  کوچولو.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محیا
1 بهمن 90 13:13
آره واقعا دردناکه خدا بهشون صبر بده