آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

90.11.2

1390/11/3 2:20
نویسنده : مامان متین
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونی ، امروز بیست و هشت صفرماهه و از بچگی یادمه مامان اینا میگفتن 28 صفر خیلی سنگینه نفهمیدم حکمتش چیه شاید بخاطر این که رحلت حضرت رسول اکرم و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام باشه من همیشه دلم واسه امام حسن خیلی بیشتر میسوخت آخه همش در باره امامهای دیگه حرف میزدن و در مورد امام حسن کم میگفتن از طرفی هم چون جدم برمیگرده به امام حسن یه دلبستگی خاصی نسبت بهش دارم بهر حال صفر ماه هم داره تموم میشه و کم کم مردم به فکر خرید عیدو عروسی و... میافتن .


از دیروز که عمه فرانک زنگ زد قرار شد که اگه سپیده جون اینا نیومدن بریم خونشون ؛ سپیده هم زنگ زد و قرار دکترش کنسل شد و صبح بیدار شدیم و بعد حموم من و تو و بابایی که نتیجه ش شد ساعت 12 رفتیم که بعداز خرید شیر با آژانس بریم خونه عمه ؛ خیلی زود رسیدیم خونشون به قول بابایی وقتی که عمه اینا تهرانپارس بودن ما دیرتر میرسیدیم و همش ترافیک بود و حالا که خونشون رو عوض کردن با اینکه مسافت طولانی تر شده ولی چون بیشتر اتوبانیه زودتر میرسیم . شما هم با دیدن عمه و آرین خیلی خوشحال شدی مخصوصا که عمه رو خیلی دوست داری امروز همش بیچاره رو کلافه کردی همش بهش میگفتی عمه پاشو .عمه بیا . ...

آقا شاهرخ بخاطر برگشت برادرش به خارج بعد ناهار رفت پیششون و ماهم خونه بودیم و بعد چک کردن ماشین جدید عمه اینا تصمیم گرفتیم بازی wee رو انجام بدیم خیلی باحال بود و چند ساعتی خوش گذشت شما محو بازی شدی . اما کسی اجازه بازی به شما نمیداد .

الهی قربونت برم موشی که کسی نمیذاشت دخملی بازی کنه .

بعد اونهم رفتیم ovo و با عمه گلی که آلمانه حرف زدیم و شما هم که از چند روز پیش با ovo آشنا شده بودی دیگه شروع به حرف زدن کردی و عمه گلی خیلی خوشش اومده بود .

بعد شام هم با اومدن آقا شاهرخ و دیدن سریالهای عشق ممنوع و ایزل تصمیم به برگشت به خونه گرفته شد و عمه اینا ما رو رسوندن خونه .

عزیزکم مامان یه تصمیم مهم گرفته ولی تا به نتیجه نرسونه نمیخوام در موردش حرفی بزنم میخوام ایندفعه دیگه سعی کنم تا به اون چه که میخوام برسم تورو خدا واسه مامانی دعا کن که به خواستش برسه آخه خیلی مصممه .

عاشقانه دوستت دارم و میبوسمت دخمل خوشگلم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)