آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

happy day

1390/11/10 1:09
نویسنده : مامان متین
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی خوشگلم ؛ چند روزه که مامانی خیلی سرش شلوغه و کمتر فرصت میکنه که سری به وبلاگت بزنه ولی حالا که فرصتی پیش اومده بهتر دیدم چند خطی از خاطراتت رو برات به یادگار بزارم با وجود اینکه برنامه اومدن دوستم مریم بهم خورد ولی خودمون رفتیم مهمونی و بعدش مامان بزرگی و بابابزرگی اومدن و پشت سرشون هم سپیده جون و داریوش و خلاصه شلوغ پلوغی بود واسه خودش .


هفته گذشته که شما خواب بودی و مامان بیکار ؛ چند تا عکس از دخملی گرفتم و به یاد روزهای اول تولدت یه نگاهی به عکاست انداختم و گذر ایام رو تازه احساس کردم که چقدر زود گذشت و من اصلا متوجه نشدم روزایی که میرفتم سر کار و مشغول کار بودم و اصلا به داشتن بچه فکر نمیکردم روزایی که بابابایی جون میرفتیم سفر و کلی خوش میگذشت و بازم اصلا بچه برام معنی نداشت و روزایی که تصمیم گرفتیم بچه دار بشیم و منتظر اومدن یه نی نی کوچولو بودیم تا به زندگیمون یه معنی دیگه بده ؛ وبهترین روزیی که متوجه شدم دیگه دارم مادر میشم و سراز پا نمیشناختم و بخاطرت از کار و یکسری علایقم دست کشیدم و حالا کنار تو خوشبخت خوشبختم عشقم.


تورو خدا اون موقع رو نگاه الان رو نگاه ؟

از همون موقع هم شیطون بلا با ادا و اطوار میخوابیدی.

قربون اون چهره معصومت برم عزیزکم .

راستی مامانی تصویر پاهای خوشگلت رو روز اول با استامپ روی یه کاغذ دارم میخوام قابش کنم و در آینده تو اتاقت بزنم به دیوار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا قند عسل
15 بهمن 90 15:17
عزیز خاله.چه بزرگ شدی گل خاله واقعا آدم زمانی که عکسا رو میبینه تازه گذر زمان رو درک میکنه