آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

91.4.5

1391/4/6 16:12
نویسنده : مامان متین
334 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزکم ، خوبی خوشگلم

این روزا خیلی بیرون میبرمت شاید خسته بشی شایدم خوشت بیاد بهر حال از خونه موندن و تنهایی حوصله سررفتن بهتره ، رفتیم هفت حوض و یه دوری زدیم و طبق معمول مامان جونت چیزی پسند نکرد آخر این سخت پسندی من کار دستم میده و باعث میشه همیشه به سختی به چیزایی که میخوام برسم .به قول بعضی ها که میبینن من اینقدر سخت میگیرم نمیدونم بابایی جون رو چه جوری انتخاب کردم ، البته خودم هم موندم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برگشتنی تصمیم گرفتم حداقل بریم و واسه دخمل گلم چندتا چیز بخرم و رفتیم برات بلوز و شلوار و تاپ گرفتم خوشگل بود انشالله مبارکت باشه گلم.

آنا خانمی در حال دنبال کردن یه پروانه خوشگل که متاسفانه تو عکس معلوم نیست .

این کنجکاوی آنایی رو تا وسط باغچه های کنار خیابون کشوند .



غروب که چه عرض کنم تقریبا ساعت ٨ یا ٩ بود که بابایی جون اومد و بعد خوردن شام و تماشای سریالهایGEM که حالا چند روزیکه بخاطر پارازیت به سختی میبینیم رفتیم که بخوابیم و شما اینقدر که امروز شیطنت کردی زود خوابت برد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)