آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

91.4.6

1391/4/6 16:27
نویسنده : مامان متین
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام گلم

صبح بعد خوردن صبحونه تصمیم گرفتم بریم واسه خرید کفش آخه هنوز نتونستم کفش مورد علاقه ام رو پیدا کنم و همه کفشهایی رو که میپسندم پاشنه های بلند  داره نمیدونم تکلیف ما که پاشنه دار نمیپوشیم چیه؟

یه دوری زدیم و سرآخر یه کالج پسندیدم که طی تماس تلفنی با بابایی اونم ازم خواست تا غروب باهم بریم که ببینه .خلاصه دوباره برگشتیم خونه .

نمیدونم چرا اینقدر سخت پسند هستم با این اوصاف هر کی منو میبینه میگه چه جوری بابایی جون رو انتخاب کردم که خودم هم هنوز نمیدونم .


راستی گلکم ؛ با اصرار بابایی جون تصمیم دارم آخر هفته بریم رشت تا بابایی هفته دیگه که تعطیلی نیمه شعبانه بیاد دنبالمون اولش دودل بودم ولی با زنگهای مادر جون و خاله راحله و امروزهم که دوستم مریم جون و مهرنوش جون زنگ زده بودن دیگه حتمی شد که میریم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

یاس
6 تیر 91 16:48
گلم اومدی رشت به ما هم سر بزن عزیزم.خوشحال میشم ببینمتون
مامانی
6 تیر 91 16:49
سلام متین جان.خوشحالل می شم تبادل لینک کنیم.خبرم کن. ستیلا شاهزاده کوچولوی من
مانی محیا
7 تیر 91 11:12
خوش بگذره عزیزم. اما ما که منصرف شدیم. تازه میخواستم بگم بریم استخر عرفان.عکسای توش رو دیدم خیلی تمیز و خوشگله. تا نرخشو بیشتر نکرده بریم. مایوی آنا جونی هم یادت نره.. راستی از من یاد بگیر دیدی چه جوری کفش میخرم. دودل و سه دل باشم همه شو یه جا میخرم تا خیالم راحت باشه..
شبنم
7 تیر 91 13:35
سلام عزیز دلم..اختیار دارید،باعث افتخارم هست که بتونم دوست نازنینی مثل شما داشته باشم. از همون روزی که اولین کامنتتون رو توی وبلاگم دیدم،باهاتون احساس نزدیکی می کردم،و از اینکه همراه نوشته هام هستید ممنونم. فقط خاهش می کنم منو ببخشید که یه کم درگیر بودم و نتونستم بیام تشکر کنم و نوشته های شیرینتون رو بخونم. منم شما رو لینک می کنم و بعد از مسافرتمون،ای شالله با خاطرات این عروسک خانم خوشگل و دوست داشتنی همراه خواهم بود.امیدوارم به شما هم رشت خوش بگذره.و اینم بگم که فکر نکنم هیچوقت بچه ها از بیرون رفتن و گشتن خسته بشن..
صبا
14 تیر 91 0:15
سلام خانمی امیدوارم حسابی خوش بگذره وبا خاطرات خوبی بر گردید عزیزم من شما را لینک کردم اگه ممکنه شما هم منو لینک کن بوس واسه انا جون