آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

یه روز با یه دخمل خرابکار

1391/4/7 19:32
نویسنده : مامان متین
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل خرابکار خودم 

دیگه احتمال زیاد پنجشنبه صبح با سواری میریم رشت و امروز خیلی کار داریم که باید انجام بدیم البته مامانی بیشتر کار داره و شما بیشتر تماشاچی هستی .

بعد صبحونه یه سری به وبلاگها و فیس بوک زدم که بدجور معتادش شدم و نمیدونم چه جوری برم تو ترک ؛ بعد اونم کم کم لباسهایی رو که میخواستیم ببریم رو آماده کردم و گذاشتم تو چمدون قبلا هم گفتم مامانی جونم از بستن ساک و چیدن لباس کلا بدم میاد و نمیتونم واسه همین همینطوری گذاشتم تا شب بابایی جون بیاد و کمکم کنه ، از اتاق که اومدم بیرون دیدم یهو صدای شکستن میاد و شما انگار ترسیده باشی دویدی بیرون وای قیافه ت دیدن داشت برگشتم تو اتاق دیدم بعله پریدی رو چمدون و شکوندیش حالا حال من و قیافه شما ، خیلی دیدن داشت تا دیدی عصبانیم پیشدستی کردی و گریه و فریاد بیا و ببین و تو این مابین هم همش میگفتی مامان منو دوست داری ؟ با اینکه خنده ام گرفته بود ولی به روی خودم نیاوردم و همونطوری عصبانی نگاهت کردم الهی بمیرم چقدر گریه کردی بعدشم تا گفتم حالا لباسها رو چه جوری ببریم رشت گفتی میتونی . ای خدا این میتونم و میتونی تو منو کشتی .اعصابم بهم ریخته بود یکی از چمدونها تو مسافرت منو بابایی شکست و این یکی هم توسط جنابعالی .

آنایی در حال وارسی چمدون مثلا درستش کنه .

بعد هم بپر بپر رو تخت و کلی بازی با اعصاب و احساس من از ترس افتادن شما .

حالا هم در حال بازی با گردنبند مامانی ؛ ببین میتونی اینم خراب کنی راحت شیم .

حالا هم موقع خوردن ناهار ببین چه کارها که نمیکنی با دست میخوای پلو بخوری .

اینقدر ناراحت شده بودم که پلو رو از جلوت برداشتم و بردم آشپزخونه و هیچی نگفتی ولی تا دیدی دارم واسه خودم پلو میریزم و با ماست ازم خواستی که شما هم میل کنین - خوشگلم به ماست میگه بستنی -

بعد تموم این ماجراها که تا ساعت 4 طول کشید و منم هنوز خونه رو تمیز نکرده بودم بهونه گرفتی بریم آب بازی و از اونجایی میخواستم برم حموم ولی بعد جارو کردن خونه تسلیم خواسته شما شدم و رفتیم حموم و کلی خوش گذروندی و بی سروصدا مثل یه دخمل باکلاس حموم کردی و اومدیم بیرون و بعد خوردن شیر خوابیدی و من موندم یه خونه بهم ریخته که حالا معلوم نیست کی باید تمیز شه .

با بعد .....................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاس
9 تیر 91 16:36
وااااااااااااااااااااااای عجب.از دست این بچه هایه وروجک.
مامان ضحی(نی نی گل)
12 تیر 91 15:54
الهی این دخملی نازرو خدا واست نگه داره... امیدوارم رشت خوش بگذره گلم..... به من ودخملیمم سربزن....شادمیشیم!