آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

91.7.20

1391/7/23 10:22
نویسنده : مامان متین
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلی گلی 

امروز پنجشنبه ست و قراره عمه فرانک اینا بیان خونمون و صبح بابایی با قرار قبلی ماشین رو گذاشت تا بریم خرید دیگه انگار کم کم این رانندگی ما داره کار دستمون میده ولی از حق نگذریم خودم هم بی میل نبودم آخه از بیکاری بهتره و از طرفی حوصله خودمون هم سر نمیره دوتایی بعد خوردن صبحونه آماده رفتن شدیم و اول یه بنزینکی زدیم و بعد هم مشغول به خرید شدیم و در تمام این مدت شما یه دخمل خانم و فهمیده بودی و رو صندلی عقب نشستی و من رو اصلا اذیت نکردی .

برگشتنی هم رفتیم پاساژ نزدیک خونه تا یه خرید واسه خودم کنم که از شانس بخاطر یارانه های دستگاه هایposهنگ کرده بودن و دست از پا درازتر برگشتیم خونه .

بعد خوردن ناهار به اصرار و پیشنهاد بابایی یه چرتی زدیم تا شب سر حال باشیم عمه اینا ساعت 6 اومدن و بعد یکم استراحت رفتیم هفت حوض خرید آخه ارین از بوتیکی که بابایی خرید میکنه خوشش اومده هر وقت میاد اینجا یه سری هم به اونجا میزنه و امروز هم طبق معمول هفت هشت دست لباس و شلوار رو ردیف میکنه تازه بعدش هم نوبت باباش بود که دیرتر به ملحق شد .


شب هم بعد خوردن شام و صحبت از هر دری عمه که دیگه خوابش میگیره کم کم بلند میشن و ساعت 12 میرن و ما هم بعد جابجا کردن خونه میریم برا خواب .

راستی عزیزکم عمه چون دخمله خوبی بودی و دیگه خانم شدی یه عروسک باربی واست خریده بود و شما هم کلی از این جایزه خوشحال بودی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)