آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

91.9.21

1391/9/21 14:45
نویسنده : مامان متین
316 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام

دوباره فرصتی شد که بیام و برات بنویسم میدونم نبودم طولانی شد ولی چه کنم ببخشید .

این روزها که ننوشتم خیلی جا ها رفتیم و خیلی کارها کردیم ولی خوب ذهنم زیاد یاری نمیده که به یاد بیارم بیشترینش سفر شمال ما واسه تعطیلات تاسوعا و عاشورا بود که در کنار عزاداری خوش هم گذشت و شبا بیرون میرفتیم واسه دیدن دسته ها و درخواست های شما برای خرید پرچم و سنج و طبل و .....که تحت تاثیر دیدن دسته های عزاداری بود .

مریضی بابایی جون بعد برگشت از شمال و در ادامه شما که کلی لاغر شدی و من غصه خوردم و تمام تلاشم رو دارم میکنم که شما دوباره مثل گذشته قوی و تپلی بشی ، البته تپلی بدم میاد سلام باشی همین کافیه و در نهایت تولد محیا خانمی که کلی هم بهت خوش گذشت و همش بعد اون میگی شمع فوت کنم ...

امروز هم هوای سرد و بارونی رو داریم و شما هم صبح ساعت 8 برپا دادی و از صبح زود همینطوری داری بازی و شیطونی میکنی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)