آنا پارسیان آنا پارسیان ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

آنا کوچولوی مامانی

خونه مامان بزرگی

1390/9/20 17:35
نویسنده : مامان متین
267 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 9 آذر

بازم خونه مامان بزرگی و بازم لوس شدن و بازم شیطنت آخه این دخملی اینقدر شیرین زبونه دل همه رو برده مخصوصا که بابا بزرگی رو هم گل گل صدا میکنی و اون داره از این بابت ذوق میکنه همه ازدیدن تو خوشحال و شاد هستند و هر کاری که میگی انجام میدن بخاطر همین هر بار که میایم رشت و برمیگردیم شما لوس تر از قبل میشی .

آنا خانمی در حال بادکنک بازی

راستی دخملی قبل اومدن ما رشت برف باریده بود و شما برای اولین بار دست به برف زدی و با تعجب داشتی نگاش میکردی.

امروز مامان تنهایی رفت بازار و واسه شما کامواهای خوشگل خرید تا از فرصتی که پیش مامان بزرگی هستیم استفاده کنیم و  چیزای خوشگل واسه شما ببافیم . برگشتنه دیدم که با مامانی بزرگ اومدی کوچه برف بازی میکنی .تا منو دیدی گفتی بریم کوچه و برف ها رو نشون دادی میمیرم برات عشقم .

                                                                                                  

شب هم که همش ادای مامان بزرگی رو در میاوردی و اون هر کاری میکرد تکرار میکردی ، اینقدر بازی کردی که خسته شدی و زود خوابیدی .

مثلا داری مثل مامانی میشینی ، قربون دخمل نازم برم که این مدلی نشسته .

پنج شنبه هم که خونه مامانی بودیم و من با خاله راحله رفتم بیرون و شما پیش مامانی و مامان بزرگ من موندی و بخاطر سردی هوا نمیتونستم ببرمت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
20 آذر 90 17:42
مامانش معلومه دیگه مغز بادوم (نوه ) برای همه بابا بزرگا و مامان برزگا عزیزند و اونا هم میدونند چه جوری دلشونو ببرند . خدا نگهدارش باشه این آنا خانمی را .به وب دخملی من هم بیان خوشحال میشم .